B&Os unge satsning i pæn vækst

Produktserien Play, der er Struer-virksomhedens forsøg på at ramme en yngre målgruppe, vokser

Produktserien Play, der er Struer-virksomhedens forsøg på at ramme en yngre målgruppe, vokser Fold sammen
Læs mere
Foto: Henning Bagger
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

Play-sektionen hos Struer-baserede Bang & Olufsen er kommet igennem fjerde kvartal med et resultat, der viser en pæn vækst på de nye produktserier, der hovedsageligt henvender sig til det yngre, mere modebevidste segment.

Afdelingen omsatte i fjerde kvartal af det forskudte regnskabsår 2013/2014 for 127 mio. kr. i forhold til samme periode året før, hvor omsætningen lå på 113 mio. kr.