B&O vil sende Play-produkter på hotel

Næste gang familien skal på ferie, er der chance for, at hotelværelset er udstyret med et B&O-fjernsyn.

Foto: Henning Bagger.
Læs mere
Fold sammen

Bang & Olufsen har i løbet af det forgangne kvartal indgået nye aftaler med hoteller rundt omkring i verden - aftaler, der sikrer B&O's produkter en plads på hotelværelserne. Det afslører B&O's administrerende direktør, Tue Mantoni, over for Ritzau Finans.

- Vi har indgået nogle gode aftaler over det sidste par måneder - både i Danmark og rundt omkring i verden. Så det er stadig noget, vi gør. Og specielt med lanceringen af vores V1-fjernsyn (der hører under "Play"-brandet, red.) har det åbnet nogle nye døre, siger han.

Dermed indledes et potentielt indtog af produkter fra Bang & Olufsens ungdoms- og modesegment, Play, på hoteller og i lejligheder. Pladserne har eller hidtil været forbeholdt koncernens flagskibe som Beovision-serien. Tidligere har Tue Mantoni udtalt, at hotel-samarbejderne stod til at blive skåret ned, men det er skiftet ud med nye aftaler.

Tue Mantoni vil ikke løfte sløret for, hvor man vil kunne finde de vestjyske fjernsyn, men han afslører, at der snart kommer en større lancering, for at skabe "det største brag", og med "markante" samarbejdspartnere.

/ritzau/FINANS