Berlingske skal sælge billetter

Efter britisk forbillede lancerer Berlingske Media i dag billetservicen Allebilletter.dk

TOMMY NIEBUHR SAELGER BIOGRAFBILLETTER. Fold sammen
Læs mere
Foto: JAKOB DALL
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

____simple_html_dom__voku__html_wrapper____>Når du skal finde billetter til kulturelle begivenheder i ind- og udland kan du fremover starte på Allebilletter.dk.

Berlingske Media lancerer i dag sin nye billettjeneste. Allebilletter består af en søgemaskine, der "kan crawle alle billetudbyderes hjemmesider og derfor finde de fleste og de bedste billetter frem til den, der søger," står der i en pressemeddelelse.

Allebilletter.dk søger blandt 33 forskellige billetudbydere. Kategorierne er opdelt i musik, sport, teater og andet. Samtidig er der en social funktion, der giver brugerne lejlighed til at dele billettips med deres venner. Funktionen har fået navnet "Trut".

Billetkonceptet er hentet fra Storbritannien, hvor Berlingske Medias søsterselskab i Mecom-koncernen Edda Media har testet systemet i de sidste tre måneder.