Berlingske i samarbejde med Kommunikationsforum

Fra i dag arbejder Berlingske Tidendes erhvervsportal Business.dk tæt sammen med kommunikationsforum.dk om nyheder, baggrund og indsigt om det danske mediemarked.

Målet med samarbejdet mellem de to sites er at udvikle Kommunikationsforums stærke position i markedet som Community for mediebranchen og Business.dks markante rolle som nyhedssite med fokus på medier. Visionen er sammen at blive dominerende på nettet inden for vidensmæssig- og social udveksling i mediebranchen, hedder det i en pressemeddelelse fra de to medier.

Som et af de første resultater af samarbejdet udkommer i løbet af kort tid fælles nyhedsbreve. Nyhedsbrevene vil samle de væsentligste begivenheder fra medie- og kommunikationsbranchen med stof fra såvel Kommunikationsforum.dk som Business.dk

Business.dk trækker på mere end 45 journalister fra Berlingske Tidende Business, Berlingske Nyhedsmagasin og ErhvervsBladet.dk.

Business.dk har månedligt op mod 380.000 brugere og er en af Danmarks førende portaler for businessnyheder med fokus på erhverv, herunder medier, tech, børsnyheder og privatøkonomi.

Kommunikationsforum blev skabt i 1999 og er i dag et selvstændigt aktieselskab. Kommunikationsforum er et branchesite, der henvender sig til alle med interesse for kommunikation.

Kommunikationsforum.dk har månedligt op mod 40.000 brugere og er den hurtigst voksende danske kommunikationsfaglige portal på internettet. Målet med sitet er at oplyse om nye tiltag, tendenser og trends indenfor kommunikations- og medieverdenen samt skabe en aktiv debat, hvor alle med kvalificerede meninger og holdninger kan komme til orde.

Se mere på Business.dks mediesektion