Babe-univers skal sælge M! på nettet

Vil du vinde et kamera, så skriv mmm.dk på dine bryster og send billedet til mmm.dk.

Det er ikke mindst de danske piger, der skal være med til at gøre mandesitet mmm.dk til en succes. Fold sammen
Læs mere
Foto: Screendump fra mmm.dk
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

Midlerne er simple, men garanteret effektive, når Benjamins mandemagasin M! går i offensiven med det nye webunivers for mænd, mmm.dk. Og det er ikke mindst de danske kvinder, der skal gøre mandesites til en succes.

I første omgang ved at lægge bryster til markedsføringen og på sigt ved at bidrage til det univers af brugerskabt inhold, som mmm.dk bygger på.

"Alle danske piger får også mulighed for at oprette specielle babe-profiler med billeder og video, som brugerne kan rate. Det giver en helt unik mulighed for synergi mellem magasin og web," siger chefredaktør Dennis Christiansen i en pressemeddelelse. Han har store forventninger til det nye webunivers.

”Drengerøve har altid elsket at fortælle den vildeste historie og den sjoveste joke – og på mmm.dk får de netop lov at bidrage med vanvittige net-videoer, billeder fra byturen og fede jokes. Det er en perfekt overbygning til magasinet M!, der altid har været læsernes eget magasin," siger chefredaktør Dennis Christiansen.

Magasinet M! udkommer en gang om måneden i 46.314 eksemplarer og har ifølge Gallup 315.000 læsere.