Avis suspenderet for gammel artikel

En avis i Dubai er blevet tvangssuspenderet for at "fornærme" den regerende familie.

Læs mere
Fold sammen
Kort nyt:Den Dubai-baserede avis Al Emarat Al Youm blev påført ikke at udkomme i går.

Det skriver AP.

Baggrunden er, at avisen i 2006 påstod, at en hest ejet af den regerende familie var dopet. Dommen er afsagt af Dubais øverste domstol, og selskabet bag avisen er også idømt en bøde på 1,35 mio. dollars for at fornærme familien.