Arlas største kampagne

Mejerigiganten er klar med sin største kampagne nogensinde. Se den første film her.

Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

For cirka to år siden besluttede Arla sig for at vinde en markedsposition, der hedder ”Closer to nature” eller ”Tættere på naturen”, samtidig fik den store internationale virksomhed nyt logo og mange af de interne kræfter blev samlet.

En del processen betød ligeledes at mejerikoncernen gik på jagt efter et globalt reklamebureau, der skulle formidle Arlas brand på et højt, kreativt niveau.

Det betød goddag til BBDO London, og nu er den største kampagne i Arlas historie så klar til at køre ud i 11 lande via reklamefilm, print og en række web-aktiviteter.

– Vi håber, at kampagnen vil skabe en forfærdelig masse sympati og interesse for os og den virksomhed, vi er. Vi har store ambitioner om at være et stærk internationalt brand, og det skal kampagnen hjælpe os med, siger Arlas vice president for corporate marketing, Anne With Damgaard.

I alt har BBDO og Arla produceret 24 reklamefilm. Nedenstående film havde premiere i de danske biografer i weekenden og på landets tv-kanaler i dag (mandag).

– Det kreative univers går ud på, at man er en del af det moderne liv, hvor der er computerspil, mobiltelefoner og alt går stærkt. Men midt i det moderne liv findes Arlas produkter, og i det øjeblik du drikker et af Arlas produkter, sker der et eller andet, og man kommer tættere på naturen, siger Anne With Damgaard.

Filmen er optaget i Los Angeles.