AGF får ingeniør-logo på trøjen

Selskabet Windowmaster med sloganet "Fresh Air. Fresh People" får sit logo på AGF's nye hjemmebanetrøjer.

Selskabet Windowmaster med sloganet "Fresh Air. Fresh People" får sit logo på AGF's nye hjemmebanetrøjer. Fold sammen
Læs mere
Foto: Henning Bagger

Ingeniørselskabet Windowmaster har indgået koncernpartnerskab med fodboldklubben AGF, og det er en udvidelse af det samarbejde, de to indledte for et år siden, oplyser AGF i en pressemeddelelse.

Erik Boyter, der er administrerende direktør i Windowmaster, har fokus på at øge salget og flytte virksomheden fra at være en stærk ingeniørvirksomhed til at blive en mere kommerciel virksomhed med et stærkt kunde- og markedsfokus. Og direktøren ser AGF som en god medspiller på den rejse.

- Den øgede eksponering, vi nu får i AGF - i særlig grad på den nye hjemmebanetrøje - skal være med til at udbrede kendskabet til vores virksomhed og den nye profil, vi gerne vil have. Vores nye payoff er "Fresh Air. Fresh People" - og det passer også godt til fodbold. Frisk luft gør, at man performer bedre, og det bidrager vi til med vores bæredygtige indeklimaløsninger, der er baseret på naturlig ventilation, siger Erik Boyter i pressemeddelelsen.

Windowmaster afløser Nordbyens Energi & VVS på brystet af spillernes trøjer. Selskabet fortsætter som sponsor i AGF.