7-Eleven sætter fuldt tryk på Facebook

Godt 4000 7-Eleven-kunder har de seneste år sat kryds ved "synes godt om"-knappen på 7-Elevens side på Facebook.

Foto: Brian Bergmann
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

Inden udgangen af 2011 skal det tal næsten firedobles. Det satser kædens nye marketingschef, Bo Velling-Theisen, i hvert fald på. - 4000 er ikke mange, men den kommende tid sætter vi fuldt drøn på og reklamerer for vores side på Facebook på vores instoreskærme og facader. Det skriver Dansk Handelsblad

Langt de fleste af vores kunder er Facebook-brugere, og det er på Facebook vi lettest kan have dialog med dem og give dem lynhurtig feedback, siger Bo Velling-Theisen, der har en fortid i Coop.

Der har han blandt andet haft ansvaret for Kvicklys online-strategi og etableret en Facebook-side for kædens børnetøjskoncept Friends. 7-Eleven vil bruge Facebook til både markedsføring, rekruttering, kundeservice og ikke mindst til at skabe loyalitet.