3D er blot en funktion

Hvor 3D for et år siden blev fremført som det helt nyskabende, når der skulle sælges fladskærmsfjernsyn, er det nu blot en blandt andre funktioner.

Foto: SEBASTIEN NOGIER
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

Nogle butikker i USA har allerede nedlagt de særlige 3D-demonstrationsrum og viser nu funktionen blandt andre nyskabelser som fladskærme med internetforbindelser og småprogrammer, som kan styres med fjernbetjeningen, skriver finansavisen Wall Street Journal.

3D-salget har ikke udviklet sig, som producenterne havde håbet. Priserne var høje, og der er fortsat kamp om, hvorvidt man kan nøjes med billige 3D-briller, hvor 3D-teknologien ligger i TV-apparatet, eller om de dyrere 3D-briller med teknologien indbygget er det rigtige.

Th.