Dette er et debatindlæg. Det er skribentens holdning, der kommer til udtryk. Klik her, hvis du ønsker at sende et debatindlæg til Berlingske.
Jeg er ked af at sige det – men livet med små børn er altså hårdt. Det kan ingen politisk handleplan ændre på
Hvis begge forældre ønsker at give fuld gas på karrieren i de år, hvor børnene er små, vil der næsten uundgåeligt opstå et pres. Det er ikke nødvendigvis et tegn på, at samfundet er forkert indrettet. Det er et resultat af prioriteringer.

Vi lever efterhånden i et samfund, hvor der altid er nogen, der har det hårdt.
Studerende er pressede. Seniorer er pressede. Lønmodtagere er pressede. Kvinder mistrives. Mænd mistrives. Alle mistrives.
Del:


