Matas i mail-bommert

Ved en fejl kom forretningskæden Matas til at sende en uheldig mail ud til tusindvis af kunder. Vrede kunder har mandag morgen kimet kæden ned.

Foto: Nils Meilvang
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

Forretningskæden Matas er ved en fejl kommet til at sende tusindvis af mails ud til deres kunder med besked om, at de var blevet meldt ud af deres kundeklub Club Matas.

Kunderne fik også besked om at alle deres opsparede bonuspoints, som ellers udløste rabatter, var røget i samme omgang.

Efter at et utal af kunder bestormede telefonerne hos Matas mandag morgen, har koncernen sendt en pressemeddelelse ud, hvori den forsikrer, at kunderne stadig er med i Club Matas, og at det hele var en fejl.

- Vi er glade for forbrugernes store interesse i vores kundeklub og er meget kede af denne fejl. Vi kan berolige alle vores medlemmer med, at de naturligvis ikke er meldt ud. Alle medlemmer har fortsat ALLE deres point og kan også i dag optjene point med deres medlemskort, skriver koncernen i en pressemeddelelse.

Kunderne vil også snarest muligt modtage en ny mail, der beklager fejlen.