Hvad mener Danske Banks kunder om cheffyringen?

Efter fyringen af Danske Banks administrerende direktør Eivind Kolding gik Berlingske Business på gaden for at tage temperaturen på bankens kunder.

42-årige Jan Elleby er en af de kunder i Danske Bank, der håber, at den nye direktør vil være mere venligsindet i forhold til kundeservice. Fold sammen
Læs mere
Foto: Christian Liliendahl

Berlingske Business gik på gaden og spurgte Danske Banks kunder om, hvad de synes om fyringen, og hvad det vigtigste er, at den nye direktør skal gøre.

I lang tid har Danske bank været ramt af negativ omtale og utilfredse kunder på grund af deres nye tiltag, hvor deres kunder blandt andet skal hive flere penge op af lommen for at være en del af banken.

Og de fleste kunder, som Berlingske Business mødte foran Danske Banks filial ved Nytorv i indre København, havde også bedre kundeservice som ønske til forbedringer i banken. Mange mente, at det var den vigtigste opgave for den nye direktør.

Læs alle reaktionerne fra kunderne i Danske Bank her: