Regeringen har erklæret techgiganterne krig. Alligevel optrådte Løkke i reklame for YouTube
Udenrigsminister Lars Løkke Rasmussen (M) medvirker i en åbenlys reklame for YouTube, selvom regeringen har erklæret, at de vil regulere techgiganterne hårdere. Det er på vippen juridisk, lyder det fra førende eksperter.



