Kritik af kønsopdelt optog preller af på talsperson: »Personligt har jeg lidt ondt af danske kvinder«
Et muslimsk optog i Københavns gader møder kritik fra flere politikere. Særligt at kvinder skulle gå bag mændene bliver kaldt »udansk«. Kritikken bliver dog afvist af en talsperson for optoget: »Der ligger ikke andet i det, end at vi gerne vil have det opdelt.«




