Godmorgen og velkommen til den sidste morgenpost i et stykke tid, idet den skal have ferie. 

Torsdag var der igen livlig debat om udlændingepolitik i Folketingssalen, og igen var det Morten Messerschmidt (DF) og Socialdemokratiet, der krydsede klinger.