Ny minister med melding om kryptoregler
Lovgivningen er for gammel og kan ramme de over 400.000 danskere, der ejer kryptovaluta, på en uhensigtsmæssig måde, lyder det fra skatte- og vækstministeren.

Lovgivningen er for gammel og kan ramme de over 400.000 danskere, der ejer kryptovaluta, på en uhensigtsmæssig måde, lyder det fra skatte- og vækstministeren.

Over 400.000 danskere ejer kryptovaluta.
Men baggrunden for, hvordan kryptoejerne beskattes, stammer fra en lov fra 1922.