Coop siger helt farvel til trykte tilbudsaviser

Det bliver slut med at bladre i trykte tilbudsaviser fra Coops supermarkedskæder inden for de næste år.

Coops administrerende direktør, Peter Høgsted, vil udfase brugen af trykte tilbudsaviser. Free/Coop Fold sammen
Læs mere
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

København. Coop vil sige helt farvel til den trykte tilbudsavis inden for de næste år. Det sker som led i en ny strategi, oplyser Coop i en pressemeddelelse.

»Der er tale om at udvikle organisationen, så vi bedre kan leve op til forbrugernes krav i fremtiden,« siger Peter Høgsted, administrerende direktør i Coop i en pressemeddelelse.

»Vi tror, at de vil have mindre papir, men mere smarte løsninger til kommunikation, betaling med videre via deres smartphones. Med den nye organisation gør vi Coop klar til fremtiden,« siger han.

Coop vil arbejde hen mod mere målrettet, digital kommunikation mod den enkelte forbruger, men har endnu ikke sat en fast dato for, hvornår den sidste trykte tilbudsavis rammer postkasserne.

Coop har supermarkedskæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli' Brugsen, Fakta og Irma.

I forbindelse med strategien er der samtidig lagt op til, at Kvickly, SuperBrugsen og Dagli?Brugsen skal arbejde tættere sammen.