Søren Pind: DF-fremgangen er udtryk for en tendens, der kan have farlige følger
Jeg erkendte i 2008, at det var omsonst at tale om at genskabe »det gamle Danmark« – at kunne repatriere sig til det, der var engang. Derfor måtte noget andet til. Nu hører man dog snakken igen. Men det er og bliver en falsk melodi. Det gamle Danmark er forsvundet.




