Dette er en kommentar. Den udtrykker skribentens holdning. Klik her, hvis du ønsker at sende et debatindlæg til Berlingske.

Valget er overstået og som en, der har svinget mellem at være ultra borgerlig til rødglødende for så falde til ro midt imellem, bør jeg glæde mig over, at der er sket et opbrud i dansk blokpolitik.