Dette er en kommentar. Den udtrykker skribentens holdning. Klik her, hvis du ønsker at sende et debatindlæg til Berlingske.

Kritikere af regeringens corona-håndtering er bekymrede for læringstabet på vegne af folkeskoleelever som følge af nedlukningen. Der kaldes på genåbning snarest muligt, så eleverne kan få hverdagen tilbage. Hvilket lærerstanden også ønsker.