Mette Frederiksen & co. har snydt os allesammen: Danmark har fået fire regeringer i stedet for én
Socialdemokratiet fører sort udlændingepolitik, SF bruger penge på velfærd, Moderaterne lover blå reformer, og De Radikale satser grønt. Det skal nok gå, indtil det går galt.




