DSB er nu De Danske Statsbusser – og den elendige gigant kan ikke engang gøre for det
DSB styrer mod rekord i togbusforbrug på 150 millioner kroner, mens punktligheden når bundrekord. Problemet ligger formentlig altovervejende hos Banedanmark, som kan gemme sig bag DSB.




