Det bedste, man kan sige om min morgen, er, at solen skinnede.

For igen var der kaos, da jeg parkerede bilen på Køge Nord Station mandag morgen for at tage toget. Det er jo blevet ubetaleligt at parkere sin bil i København, og så er den eneste vej frem at bruge de i øvrigt fine gratis parkeringspladser i Køge Nord, Nyborg eller andre steder, hvis ikke også de er oversvømmet af biler.