Sådan fanger du pressens opmærksomhed

Udnyt agurketiden, og forsøg at få noget gratis opmærksomhed i de danske medier. Se her hvordan.

Foto: Modelfoto/Colourbox.
Læs mere
Fold sammen
En artikel i et landsdækkende medie, eller et nyheds-indslag på tv i bedste sendetid. Det lyder ikke helt tosset, vel?

Ja, det er agurketid nu, og ja vejen til spalterne er kortere end normalt. Men du bliver alligevel nødt til at forberede dig, og kende mediernes spilleregler.

Erhvervsbladet.dk har samlet en række gode råd til, hvordan netop du kan udnytte den lavvandede nyhedsstrøm.

Læs her hvordan:


Find vej til medierne – glem dit produkt

Vil du sælge din historie til pressen – og opnå omtale i medierne? Se her hvordan.
Læs hele artiklen her.


'Hvad gider du egentlig selv læse?'


Læs, lyt, se – og lær. Stil dig selv spørgsmålet om, hvad du ville blive fanget af i medierne?
Læs hele artiklen her.


Det oplever iværksætterne om adgangen til medier


Kan mindre virksomheder komme i medierne? Ja, lyder erfaringerne fra danske iværksættere.
Læs hel artiklen her:


Sådan brænder du igennem i internationale medier


Skal du nå ud til journalisterne i udlandet, er der flere gode tommelfingerregler at følge.
Læs hele artiklen her.



Læs også gode råd fra Erhvervsbladet.dks to pr-bloggere.