Nathalie Camilla Larsen

Kommunikation og public affairs

En chef, der vil have fingrene nede i opgaverne

Det har taget Nathalie Camilla Larsen tre år at blive digital chef – en bedrift, som tog hendes tidligere chef Benjamin Rud Elberth tre gange så lang tid.

»Selvfølgelig er hun blevet digital chef i LEAD, og hun kommer til at sætte scenen for sociale medier de næste mange år frem. Hun forstår at bruge sin akademiske baggrund til at skabe forretningsværdi, og det er ikke noget, man bare lige gør. Hun ved, hvordan sociale medier kan bruges til at flytte lovgivning, men forstår samtidig den magt, som kreativitet og sjove kampagner kan have,« siger han.

Nathalie Camilla Larsens evne til at omsætte retorisk ballast til klare budskaber, som rammer og bevæger brugerne på sociale medier, er en spidskompetence, der tidligt har sat hende i nogle tunge rådgivningssituationer.

»Nogle gange har jeg følt mig meget uerfaren, mens jeg i andre situationer har følt mig som den bedste i lokalet,« siger hun.

Det rygende tempo, som de sociale medier udvikler sig i, passer godt til Nathalie Camilla Larsen.

»Jeg har brug for, at der er gang i den. Jeg er tæt på vores kunder. Og selv om jeg er forholdsvis højt oppe i hierarkiet, kan jeg godt lide at have fingrene nede i sovsen, for det er vigtigt for mig at kunne stå på mål for det, vi leverer.«

Nathalie Camilla Larsen 29 år, digital chef, LEAD Agency

 

2015: Cand.mag. i retorik, KU

2011: Kommunikationsjunior, Dansk Journalistforbund

2013: Partner, wh_oddjob

2014: Rådgiver i sociale medier, Geelmuyden Kiese

2016-: Digitial chef, LEAD Agency