Kom med erhvervslederne til Folkemøde #dkboz

Flere og flere chefer strømmer til Folkemødet på Bornholm. Men hvad laver de egentlig derovre? Det kan du nu få svar på, når cheferne overtager Berlingske Business' Instagramprofil og twitterfeedet #dkboz.

Folkemødet på Bornholm er vokset eksplosivt de seneste fem år. Fra 2011 til 2014 er antallet af daglige deltagere steget fra 3.000 til 22.000, og i år vil mere end 2600 begivenheder finde sted. I takt med den udvikling er flere og flere erhvervsledere begyndt at være til stede på solskinsøens demokratidage. Her finder du dem både til debatterne, på restauranterne og til festerne.

Men hvilke events deltager de egentlig i? Og hvad bruger de helt konkret deres tid på? Berlingske Business giver dig nu svaret, når vi overlader vores Instagramprofil samt twitterfeedet #dkboz til cheferne.

Vi vil gerne opfordre dig til at indgå i dialog med dem på de sociale medier. Det kan du gøre ved at holde øje med hashtagget #dkboz.

Følg med på Instagram og Twitter.

Fra torsdag til søndag vil følgende ledere opdatere dig på, hvordan de prioriterer deres tid på Bornholm:

Lars Seier Christensen fra Saxobank, Lykke Friis fra Københavns Universitet, Jesper Nygård fra Realdania, Flemming Besenbacher fra Carlsbergfondet, Peter Goll fra Falck, Lars Fæste fra Boston Consulting Group, Joachim Sperling fra Axcel, Thomas Aarestrup Jepsen fra Philip Morris, Jens Bjerrisgaard fra Semler A/S og Gorm Wisweh fra Gorm's.