Jayme Hanson

Jayme Hanson, salg, Talent 2016. Fold sammen
Læs mere

Brillant budskabssælger

Amerikanske Jayme Hanson vidste tidligt, at hendes arbejdsliv skulle være i sundhedssektoren. Inden hun kom til Colo­plasts amerikanske datterselskab i Minneapolis, var hun konsulent i The Burchfield Group, der bl.a. rådgiver amerikanske firmaer om sundhedslovgivningen.

Coloplast forekom Jayme Hanson at være attraktiv alene på grund af virksomheden profil og produktportefølje. Hun mener dog, at virksomheden satsede ved at ansætte hende, for hendes meritter var minimale inden for marketing. Men skudsmålet fra Coloplast her fem år senere, hvor hun er rykket til Danmark og avanceret til global head of Coloplast Care, vidner om stor tilfredshed.

Thomas Christian Bruhn, vice president consumer excellence, priser hende for at have sat sig markante spor i virksomhedens »globale strategi og den måde, Coloplast kommunikerer med kunderne på«.

Hun var da også i sine første år på det hold, der modtog en pris for sit dialogprogram for Coloplast Care.

»Jayme har et godt hoved, et stort drive og en vindende personlighed, der forstår at oversætte Coloplasts strategi til hverdag... og hun er i stand til at begejstre alle fra Colo­plasts administrerende direktør til telefonsælgerne,« lyder skudsmålet.

Jayme Hanson

28 år, global head, Coloplast Care

2009: Bachelor business psychology, DePaul University, Chicago

2009: Consulting analyst, The Burchfield Gr.

2011: Produktchef, siden marketingmanager, Coloplast

2014: Senior global direct-to-consumer manager, Coloplast

2014-: Global head, Coloplast Care