I øjenhøjde med kunderne

Talent 100: Nadia Jun Merson, 24 år, ejer og direktør, DUFFLashes

Nadia Jun Merson

Kategori: Iværksættere

Nadia Jun åbnede sin egen butik med yoghurtis som 19-årig og fik eneret til at distribuere en række italienske isprodukter til Skandinavien som 20-årig. Da trenden stoppede, tog hun sine erfaringer og sin passion med over i en ny forretning: DUFFLashes.

Nadia Jun fløj til Asien, fandt de bedste producenter af øjenvipper og skabte DUFFLashes, som i dag ligger i over 130 butikker i Danmark, Norge, Sverige og Island.

»Jeg har måske en naiv tilgang til iværksætteri. Jeg er ikke så kalkuleret, men springer bare ud i det. Hvis det føles rigtigt, så sætter jeg i gang med det samme,” fortæller hun.

Og det er dette drive, som ligger bag investor i DUFFLashes Jonas Harbos nominering af hende til Talent 100:

»Hendes gåpåmod og energi er superimponerende. Hun kan både spotte mulighederne og skabe resultater,« siger han.

Nadia Jun mener selv, at hun både rammer den rigtige trend, og at brandet er i øjenhøjde med sine kunder.

»Vi har skabt et beautyunivers, som opfordrer til, at man gør lidt ekstra ud af sig selv. Vi har primært gjort brug af de sociale medier og influencermarketing, som har vist sig at være tidens bedste værktøj,« siger hun.

For 16. år i træk sætter Berlingske fokus på de mest talentfulde unge i dansk erhvervsliv med portrætter af 100 talenter fra et bredt udsnit af erhvervslivet. Læs mere om Talent 100 her.