Vil du lytte videre?
Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.
Allerede abonnent? Log ind
Skift abonnement
Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.
Hov, giv os lov at afspille podcasten. Den er klar, når du har klikket ‘Tillad alle’
Undersøgelsen - der er foretaget af Pew Internet and American Life Project - viser, at brugere på økonomiske sites i høj grad bruger internettet for at forstå krisen. Men også, at størstedelen af de samme brugere går online for at se videoer, høre musik og lave andre aktiviteter "for at slippe for at tænke på de økonomiske omstændigheder".
Tendensen er endnu mere udtalt, hvis man udelukkende ser på aldersgruppen 18-29 år, er det 88 pct., der forsøger at slippe for at tænke på de økonomiske problemer ved at gå på nettet efter underholdning.
Fik du læst:
B&O-mobil – den grimmeste nogensinde?
Verdens dyreste mobiltelefoner
Labre laptops