Iværksætterens idé har taget Asien med storm. Nu har han øjnene rettet mod alle verdens kvinder

Da han blev far, fik han er god idé. Den har nu ført til de nybagte mødres svar på Booking.com. Efter at have udkonkurreret al modstand i Taiwan vil han nu indtage resten af verden. Hans plan? Han vil give kvinderne, hvad han mener, de har brug for. 

Lee Kuo-Ning, 46 år, far til tre, bankmand og iværksætter. Efter at have åbnet et barselshotel fik han en fiks idé, som i dag har sat ham i en unik position. Nu vil han udvide sin forretning til hele verden.  Alexander Sjöberg

»Lad mig spørge dig om en ting. Når dit barns mor har født, hvordan vil du så vise, at du værdsætter hende og det, hun har gjort?« spørger taiwanske Lee Kuo-Ning, der fortsætter: 

»De fleste gør en af følgende tre ting. Enten tager de på en storslået rejse. Eller også køber de en luksuriøs gave. Noget fra Chanel, du ved. Den tredje mulighed er, at de giver penge til konen, så hun kan købe, hvad hun selv har lyst til. Men tyg så lidt på det her forslag.«