Hertuginde Meghan har løftet sløret for, hvad der tyder på at være lanceringen af et nyt livsstilsmærke med flere produkter på vej.
Det sker på Instagram, hvor hertuginden ellers ikke har været aktiv i fire år.
Men torsdag blev en ny profil under navnet American Riviera Orchard pludselig lanceret.
Profilen har allerede over 300.000 følgere, selvom den kun har delt ni billeder, der tilsammen viser American Riviera Orchards logo.
Af profilteksten fremgår det, at mærket er etableret i 2024 og drives af hertuginden.
Profilen linker til en hjemmeside, hvor man kan skrive sig på en venteliste. Hvad man præcist skriver sig op til, røbes ikke.
The Guardian har dog et godt bud på, hvad American Riviera Orchard er.
Mærket har nemlig indsendt en såkaldt varemærkeansøgning.
Ansøgningen omfatter en række produkter: kogebøger, service, sengetøj, nøddesmør, syltetøj, gelé, konserves og bordkortholdere.
En anden international vareansøgning omfatter produkter som fuglefrø, yogamåtter, halsbånd til hunde og papirvarer.

Blot fordi hertuginden har ansøgt om at kunne varemærke alt lige fra service til yogamåtter, er det ikke ensbetydende med, at hun vil gøre brug af rettighederne til det.
Den nye profil på Instagram delte også en video af Meghan selv, der ses arrangere blomster og ordne citroner.
Siden prins Harry og hertuginde Meghan forlod det britiske kongehus, har de – med blandet succes – indgået en række samarbejder med blandt andre Netflix og Spotify.
American Riviera Orchard er imidlertid den første indikation af, at hertuginde Meghan har til hensigt at sælge fysiske varer.
Hertuginden skal ifølge The Telegraph også snart stå i spidsen for et madlavningsprogram på Netflix.
»Brandet skal efter planen lanceres samtidig med et nyt madlavningsprogram på Netflix. Meghan skal lave og sælge produkter såsom syltetøj. Og på et tidspunkt kommer der en bog og blog,« siger en insider til The Daily Mail ifølge The Telegraph.
Inden Meghan blev en del af det britiske kongehus, havde hun en succesfuld blog om netop livsstil. På bloggen interviewede hun inspirerende folk, delte opskrifter og skrev om rejser.
Øvrige samarbejder
Parrets produktionsselskab, Archewell Productions, har indtil nu lavet tre produktioner for Netflix.
Bela Bajaria, Netflix' indholdschef, sagde for nylig, at prins Harry og hertuginde Meghan havde flere projekter på vej, og at de arbejder sammen med Brandon Riegg, der er underdirektør med ansvar for reality- og faktaindhold på Netflix, skriver The Telegraph.
Desuden har de en film på vej, der er baseret på Carley Fortunes romantiske roman »Meet Me at the Lake«, samt en tv-serie og et par serier uden manuskript – altså reality- eller dokumentarserier.
Spotify opsagde aftalen med prinseparret i juli 2023. Parret havde kun produceret én serie i henhold til aftalen, som blev underskrevet i 2020, og som angiveligt omfattede et beløb på 20 millioner dollar – over 136 millioner kroner.