De sælger kaffe til dem, der hader Black Lives Matter. De tjener kassen. Men så inviterede de New York Times på besøg

Nike, Coca-Cola og store amerikanske virksomheder rykker mod venstre. Men der findes et kaffemærke for dem, der er bedøvende ligeglade med politisk korrekthed og nægter at skamme sig over at være hvide mænd. Firmaet har bragende succes. Nu kan de have smidt alt på gulvet ved at give et spektakulært interview til New York Times.

Black Rifle Coffee Company bruger mange på markedsføring. Deres reklamevideoer ligner noget fra et voldsomt konsolspil. Se dem i artiklen. Black Rifle Coffee Company

Du har måske set billedet af ham, de kalder »stripsmanden«. Han trængte ind i Kongressen den famøse 6. januar, og hans udstyr vakte særlig opmærksomhed: Militærvest, strømpistol i bæltet, plastikstrips i hænderne. Særligt det sidste skabte frygt for, at han kom for at tage gidsler.

Men har du nogensinde lagt mærke til mandens kasket?