Lige nu ankommer forældre til børn i indskolingen på Borup Skole til et informationsmøde med skolens ledelse og repræsentanter fra Køge Kommune. Der er afsat tid til dialog, og man vil fortælle, hvordan man har behandlet sagerne, og hvilke initiativer der er sat i værk for at sikre eleverne på skolen.

Ubesvarede spørgsmål er der nok af blandt forældrene. Hvordan kan eleverne stadig gå på skolen? Hvordan skal man snakke med sine børn om sagerne? Har håndteringen og kommunikationen været god nok på skolen?