Fire biler har tirsdag morgen været involveret i et færdselsuheld i Hedehusene.

Det oplyser Jannich Stæhr, der er vagtchef ved Københavns Vestegns Politi.

Uheldet er sket i krydset mellem Hedevolden og Hovedgaden. Derfor var der afspærringer på Hedevolden mellem Hovedgaden og bydelen Nærheden.

Klokken 11.24 oplyser Københavns Vestegns Politi, at afspærringen er ophævet.

Vagtchefen fortæller, at to personer er kørt til hospitalet. Han kender ikke deres tilstand.

Politiet fik anmeldelsen om uheldet klokken 08.42.

Politiet kender endnu ikke omstændighederne ved ulykken, men en bilinspektør er tilkaldt.

En bilinspektørs opgave er at undersøge alvorlige trafikulykker. Bilinspektøren kan blandt andet vurdere, hvor hurtigt der er blevet kørt, eller om der er foretaget opbremsning eller lignende.

/ritzau/