Politiet efterlyste lørdag en 22-årig kvinde, der ikke var set efter en bytur i Aarhus natten til søndag, men efter kort tid er hun fundet igen.

Det oplyser Østjyllands Politi på meddelelsestjenesten Politi Update klokken 15.36.

Hun er fundet i god behold, lyder det.

Politiet skrev om efterlysningen klokken 14.19. Her lød det, at hun sidst var set i Klostergade omkring klokken 05.00 søndag morgen.

/ritzau/