Cyklist bragt til hospitalet efter ulykke i rundkørsel
Lige efter klokken 10 søndag fik Nordsjællands Politi en anmeldelse om en ulykke i en rundkørsel i Ølstykke.
Lige efter klokken 10 søndag fik Nordsjællands Politi en anmeldelse om en ulykke i en rundkørsel i Ølstykke.
En kvindelig cyklist er bragt til Rigshospitalets traumeafdeling efter en færdselsulykke i en rundkørsel i Ølstykke.
Det oplyser Ahmad Osman, der er vagtchef i Nordsjællands Politi.
Klokken 10.01 søndag formiddag fik politiet en anmeldelse om, at en cyklist var blevet påkørt af en personbil i rundkørslen mellem Frode Fredegods Vej og Ring Syd i Ølstykke.
På grund af ulykken var rundkørslen spærret, og bilister blev opfordret til at finde andre ruter.
Omkring klokken 14.30 har politiet færdiggjort dets undersøgelser, og vejen er genåbnet.
Bilisten er ikke kommet til skade i forbindelse med ulykken.
De pårørende til cyklisten er underrettet.
/ritzau/