43-årig mand snublede på togskinner og stoppede togtrafikken
En mand snublede på togskinnerne og nåede at krybe ud til siden, før et tog kom på Middelfart Station.

En mand snublede på togskinnerne og nåede at krybe ud til siden, før et tog kom på Middelfart Station.

Togtrafikken var søndag aften indstillet på Middelfart Station omkring klokken 20 og en lille time frem.
Det skyldtes, at en 43-årig mand var endt på skinnerne.
- Han ville krydse skinnerne, fordi han tror, han står på den forkerte perron, men så falder han på skinnerne og slår hovedet, sagde vagtchef ved Fyns Politi Sten Nyland.
- Og så kryber han ud til siden, tilføjede vagtchefen.
Manden blev derfor ikke ramt af toget, hvilket ellers blev meddelt over toghøjttalere tidligere på aftenen.
Her lød det, at der var sket en personpåkørsel på Middelfart Station, og at togtrafikken derfor blev indstillet. Den er genoptaget klokken 20.40.
Manden blev efterfølgende hjulpet op, og han tilses søndag aften af en læge.
Han er lettere tilskadekommen, lyder det fra politiet.
/ritzau/