Fornyelse skal der engang imellem til. BBC har derfor valgt at opdatere sit nuværende logo, som de har haft siden 1997.
Der er bare et problem: Ingen synes rigtig at kunne se forskel.
Det nye og gamle logo ser næsten identisk ud, skriver britiske The Sun.
Trods det genkendelige udseende skulle BBC have brugt titusinder af pund på at få designet det nye logo.

Ændringerne i de tre ikoniske »BBC-blokke«, der står for British Broadcasting Corporation, synes ved selvsyn små.
Det nye logo benytter en ny skrifttype, og samtidig er blokkene en smule længere fra hinanden.
Logoet blev lanceret i februar og forventes at blive taget i brug på stationens tv-kanaler de kommende uger.

»Det ligner en dårligt udført mockup af det nuværende logo,« lyder kritikken blandt andet.
Stationen kritiseres for at have brugt skatteydernes penge på at have gennemført en »ubetydelig ændring«.
BBC forsvarer opdateringen af sit logo.
»Det ville være forkert at antyde, at omkostningerne ved blokkenes design var betydelige,« lyder det i et forsvar fra kanalen til The Sun.
Det er langt fra første gang, at BBC ændrer sit logo, der siden 1950erne har ændret udseende adskillige gange. Logoet har altid bestået af de tre ikoniske blokke med de to B'er og et C.