I form med NORDIC HIIT: 10 ugers træningsprogram

Træn kort og intenst med PLUS og Nordic Hiit. I denne guide får du et træningsprogram med 30 nemme øvelser, så du hurtigt kan komme i super form og få et større velvære.

Foto: Linda Kastrup
Lyt til artiklen

Vil du lytte videre?

Få et Digital Plus-abonnement og lyt videre med det samme.

Skift abonnement

Med Digital Plus kan du lytte til artikler. Du får adgang med det samme.

SMUGKIG I GUIDEN HERUNDER

- køb abonnement, hvis du vil læse det hele og mere indhold i PLUS.

Vis i fuld skærm

NORDIC HIIT er effektive korte intense full-body workouts, der er baseret på kreativitet og muligheden for, at træne uanset hvor du befinder dig. Du behøver ikke andre redskaber end din krop. Hiit træning (Høj Intensitets Interval Træning) handler om at presse sig selv til sit max, inden for korte tidsintervaller.

Det får du i denne PLUS-pakke:

En 46 siders guide, som du kan læse på skærmen eller hente som pdf-fil, du kan gemme eller printe.

  • INTRO: Nordic Hiit
  • Uge 1
  • Uge 2
  • Uge 3
  • Uge 4
  • Uge 5
  • Uge 6
  • Uge 7
  • Uge 8
  • Uge 9
  • Uge 10


Modtag det ugentlige nyhedsbrev fra B PLUS her.


Det får du i denne PLUS-pakke:

En 46 siders guide, som du kan læse på skærmen eller hente som pdf-fil, du kan gemme eller printe.

  • INTRO: Nordic Hiit
  • Uge 1
  • Uge 2
  • Uge 3
  • Uge 4
  • Uge 5
  • Uge 6
  • Uge 7
  • Uge 8
  • Uge 9
  • Uge 10
Vis i fuld skærm

I form med Nordic HIIT PDF