Forestil dig, at du som københavner kan bade i søerne i Indre By.

Nej tak, vil svaret nok lyde i dag fra de fleste københavnere, men ikke desto mindre har spørgsmålet om mulighederne for at dyppe tæerne i de tre søer nu fundet vej til rådhuset.