Virker jeres kundeklub?

Her finder du præsentationer fra konferencen "Virker jeres kundeklub?" afholdt den 2. november hos CBS i Ovnhallen. Konferencen blev holdt i samarbejde med CBS, Hjaltelin Stahl Direct, Kromann Reumert, Oracle og StroedeRalton.

Læs mere
Fold sammen

75 procent af de danske forbrugere er i dag medlem af en loyalitetsklub. For virksomhederne handler det om at fastholde kunderne, men hvordan virker klubberne på forbrugerne? Bliver de rent faktisk mere loyale, fordi de er medlemmer? Hvilke klubber bruger danskerne mest? Hvilke er de bedste, og hvilke klubber anbefaler kunderne til andre?

Det var temaet på konferencen den 2. november, hvor et forskerteam fra CBS fremlagde resultaterne af et omfattende forskningsprojekt om kundeklubber.

Konferencen blev afholdt i samarbejde mellem CBS, Hjaltelin Stahl Direct, Kromann Reumert, Oracle og StroedeRalton. Partnere: Coop, Forbrugsforeningen, Imerco og Sportmaster.

Du finder præsentationer fra dagen herunder:

Hjaltelin Stahl Direct
Kromann Reumert
Oracle
StroedeRalton