Skab Danmarks næste Coloplast

Her genfinder du oplæg fra innovationsseminaret afholdt hos Berlingske den 23. marts i samarbejde med Stefan Lindegaard og NineSigma.

Læs mere
Fold sammen

Hvordan kan den danske medicobranche blive endnu bedre til innovation? Hvad er mulighederne og forhindringerne i forhold til åben innovation? Hvad kræves der egentlig for at blive god til innovation i 2015 og årene frem? Hvordan bruger man sociale medier, netværk og kommunikation til at opbygge innovationskompetencerne i en virksomhed? Og hvordan kan den danske medicobranche blive frontløber og ledestjerne for en international industri, der savner de gode eksempler i forhold til åben innovation?

Det var temaet på seminaret "Skab Danmarks næste Coloplast" afholdt den 23. marts hos Berlingske i samarbejde med NineSigma. Seminaret blev faciliteret af Stefan Lindegaard, forfatter, foredragsholder og strategisk rådgiver med fokus på åben innovation, innovationsledelse og kultur samt ”the people side of innovation”.

Her genfinder du dagens præsentationer:

Det uforløste innovationspotentiale. Ved Stefan Lindegaard. Stefan Lindegaard - innovation

Innovation gennem partnerskaber. Ved Ole Bitsch-Jensen, Senior Partnership Manager i Coloplast. Ole Bitsch-Jensen - Coloplast

Innovation som klinisk kerneydelse. Ved Michel Christian Nemery, ledende overlæge, Radiologisk Afdeling X, på Herlev Hospital. Michel Christian Nemery - Herlev Hospital

Open Innovation Strategies in Healthcare. By Dr. Stephen Clulow, Director Program Management Healthcare, NineSigma Europe. Stephen Clulow - NineSigma Europe