Optimalt salg

Få, om nogen, kan vel sidde og vente på, at salget skal ske. Vi andre er nødt til at være opsøgende

og slås for ordrerne. Desværre er adgangen til kundeemner blevet mere vanskelig.



Der kan være langt mellem

dem, som umiddelbart siger ja til at få et sælgerbesøg. Internet gør det let at hente information i søgefasen. Projektgrupper

kan gøre det svært at komme i kontakt med de virkelige beslutningstagere. Og så er der det faktum, at besøg

af en sælger kan få mange til at afslå.



Løsningen kan være en



"salgsresearcher",

en person som ved hjælp af telefon, internet og personlige direct mails kan gøde jorden og finde de



"varme

håndtag" til sælgerne.



På denne måde kan firmaet oparbejde en pipeline, som vil være et godt ledelsesværktøj

og et uundværligt redskab i planlægningen.



Samtidig rykker den planlæggende del af at afdække et marked

tættere på ledelsen, og det bliver mere gennemskueligt at koordinere med en person med fingeren på pulsen.