... og tror på ny vækst i 2004

Bonnier Publications er klar med et nyt magasin senere på sæsonen, men nedtoner forventningerne til nye rekordresultater.

De store mediekoncerner har efterhånden finkæmmet markedet for nye niche-muligheder, og samtidig er butikkerne knap så begejstrede for at stille flere glittede blade op på hylderne som hidtil.

Bonnier Publications er da også mere forsigtig end tidligere med at tale om ny øget vækst i 2004.

Et nyt magasin er dog under planlægning med lancering til efteråret i alle skandinaviske lande.

Forlaget Benjamin, som ejes 50,5 pct. af Bonnier, kommer tillige med et par nye udgivelser, men ellers handler det om at fastholde de trofaste kunder til de eksisterende magasiner.

»Vi vil gerne være vækstorienteret. Om vi får samme fremgang i 2004 som 2003 er svært at sige, men vi forventer i hvert fald at matche det niveau, vi er kommet op på. Og vi skulle også gerne forbi resultaet for 2003,« siger Michael Cordsen, adm. direktør for Bonnier Publications.