Netgigant markedsfører magasiner

Partnere. Freeway, der i dag ejer dating.dk, arto.dk og justeat.dk, vil nu til at markedsføre magasiner. Selskabet har købt sig ind i bladkiosken.dk.

Bladkiosken startede i 2000 som en hobby, men bestilling af magasiner på nettet er gået hen og blevet en succes.

Så stor, at en af Danmarks helt tunge netaktører, vil have del af succesen. Freeway, der står blandt andet ejer dating.dk, arto.dk og justeat.dk, vil nu indtage bladmarkedet.

Sidste år solgte Bladkiosken 22.750 magasiner. Efter samarbejdet med Freeway forventer direktør for Bladkiosken.dk Andreas Dirksen at sælge mere end 70.000 magasiner inden årets udgang.

Freeway og Bladkiosken.dk tog hul på partnerskabet i maj 2007, og siden har der været run på bladkiosken.dk og 3.400 brugere har allerede tilmeldt sig det månedlige nyhedsbrev.

- Det er rigtig godt for bladkiosken at have Freeway som partnere, fordi de i kraft af deres enorme brugerskare har en fantastisk marketingskanal. Desuden så er drengene bag Freeway kendt for at være gode til at skabe succes, og da jeg overvejede at tage springet til selvstændig, var det rigtig godt for bladkiosken.dk at vælge dem som sparringspartnere, siger Andreas Dirksen.

Bladkiosken.dk er en annonceportal for magasiner og blade. Det betyder, at portalen videreformidler kundens ordre til den respektive udgiver. Udgiveren sender derefter girokort og magasiner til kunden, uden fordyrende mellemled. Derved sparer kunden op til 70 procent i forhold til løssalgs-prisen i din lokale bladkiosk. Bladkiosken.dk har cirka 150 magasiner at vælge imellem.