Guldimage 2016

Her finder du artikler og præsentationer fra morgenmødet om image afholdt den 9. juni. Mødet blev holdt i samarbejde med IFO - Instituttet for Opinionsanalyse.

Jakob Riis, koncerndirektør for Global Marketing og Medical Affairs i Novo Nordisk, modtager prisen for bedste image i 2016. Fold sammen
Læs mere
Foto: NIELS AHLMANN OLESEN

Hvem er vindere og tabere i Berlingskes årlige imageanalyse? Hvordan klarer din virksomhed sig i forhold til de øvrige i branchen? Og hvad skal der til for at genvinde et godt omdømme?

Det var temaet for Berlingskes morgenmøde om image med oplæg af Gregers Wedell-Wedellsborg, koncerndirektør i Coop, og Palle Klinke Hansen, adm. direktør i IFO - Instituttet for Opinionsanalyse.

Du genfinder dagens præsentationer i i bunden af arkiklen.

This template (BMExternalArticleBundle:Content\ExternalArticle:Embedded/small.html.twig) should be overridden!

Coop

Imageanalysen2016