Se her, hvad 3.805 erhvervsledere har svaret på en stribe spørgsmål om deres og virksomhedens brug af sociale medier.
46% af erhvervslederne mener, at vanetænkning og eksisterende måder at drive marketing og kommunikation på er blandt de største strategiske udfordringer i forhold til at skulle agere i et åbent digitalt marked.
25% mener, at mangel på talenter, som har de rigtige idéer, er blandt de største strategiske udfordringer i forhold til at skulle agere i et åbent digitalt marked.
39% mener, at lille indsigt i hvad der reelt giver værdi på bundlinjen, er blandt de største strategiske udfordringer i forhold til at skulle agere i et åbent digitalt marked.
34% har ingen privat profil på Facebook.
75% har ingen privat profil på Twitter.
46% har ingen virksomhedsprofil på Facebook.
81% har ingen virksomhedsprofil på Twitter.
51% af de virksomheder, som har en profil på sociale medier mener, at de i mindre eller ingen grad har et kommercielt udbytte af deres tilstedeværelse på sociale medier.
27% frygter, at virksomheden bliver ramt af negative reaktioner på sociale medier.
Kilde: Imageanalysen 2015, IFO, Advice og Berlingske Research