Elektroniske tilbudsaviser hitter

Læs mere
Fold sammen
.000 danskere får nu tilsendt elektroniske udgaver af tilbudsaviser fra eksempelvis Netto, Føtex, Kvickly, Irma og Superbrugsen.



-

Kunderne vil før de foretager et større køb sikre sig, at de ikke går glip af et godt tilbud. På

vores hjemmeside kan de finde alle tilbudsaviser samlet på et sted, og det er nemmere end at rode rundt i de trykte katalog,

siger Benjamin Folkmann Hansen, der er partner i Minreklame.dk, der snart tæller seks ansatte.



Virksomheden blev stiftet

midt 2001, og gradvist er de store detailkæder begyndt at koble sig på systemet.



I dag præsenterer 29 større

danske kæder deres kataloger via minreklame.dk.



Det særlige ved Minreklame.dk services er, at selskabet ikke målretter tilbudene

til kunderne som eksempelvis Retail Internet. Kunderne kan ikke vælge, at de kun vil orienteres om de nyeste tilbud på

eksempelvis fjernsyn, hvidevarer mv.



Man kan udelukkende abonnere på butikkernes samlede tilbudsaviser.



For tilbudsjægere

har den elektroniske reklametjeneste den store fordel, at tilbudene ankommer hurtigere end den trykte.



- Eksempelvis udsender

vi Netto''s kataloger på e-mail om lørdagen, mens typisk først bliver omdelt med posten mandag, siger Benjamin

Folkmann Hansen.



Seneste nye annoncører er Kvickly, Kvickly Xtra, Super Brugsen og Inspiration.