Direct Marketing 2004

Den Danske Direct Marketing Pris 2004 gik til Realkredit Danmark og Sepia Proximity for deres kampagne:

»Hvad er overskud i hverdagen for dig?«

Sepia Proximity har i øvrigt været vinder i de seneste år.Direct Marketing Prisen 2004 blev desuden uddelt i seks under-kategorier. Vinderne blev: Business-to-business: Song Networks og GEKKO for »Nye Veje«. Business-to-consumer: Toyota Danmark og Grey Direct for »Tour d'Avensis«. Internationale kampagner: Discus Communications og York Novenco for »Sprinkler kampagne«. Kundeloyalitet: Realkredit Danmark og Sepia Proximity for »Hvad er overskud i hverdagen for dig?«. Low-Cost: Addvisors og Pipeline CPH for »Placering.dk«. Offentlige og ikke-kommercielle kampagner: Wonderful Copenhagen og Sepia Proximity for »Hvorfor København...«.Dertil kommer to specialpriser:

Special Award: Novo Nordisk Scandinavia og OgilvyOne for »Præcis dosering«. Special Award: Vin & Sprit og EMERGE for »The Silver Shaker Campagin«.Og til slut tre personlige priser:

Årets tekstforfatter: Birgitte Agergaard Årets art director: Ole Rydal Årets marketingstrateg: Bent Klenke Christensen.