Data driven marketing

Her genfinder du præsentationer fra Sydbank, Imerco og TDC. Konferencen blev afholdt den 27. august hos Berlingske i samarbejde med med Agillic og SAS Institute.

Digital udvikling og massive datamængder giver marketing en hel ny platform for at tage magt over virksomhedens kundedata og skabe målbare resultater. Spørgsmålet er, hvordan du i praksis udnytter de enorme datamængder og omsætter dem til forretning?

Det var dagsordenen på konferencen ”Data driven marketing”, med oplæg fra Sydbank, Imerco og TDC. Nederst i artiklen genfinder du dagens præsentationer.

Bankkunder med særlige fordele. Ved Charlotte Hvidkjær, salgs- og marketingdirektør i Sydbank, og Jesper A. Jørgensen Client Service Director, Hjaltelin Stahl Direct. Sydbank

Klar til ny forbrugervirkelighed. Ved Lotte Wøldiche Præstgaard, marketing- og kommunikationschef i Imerco. Imerco

Optimering af kunderejsen. Ved Camilla Ramby, marketingdirektør i TDC. TDC

Konferencen sluttede med debat om de nye krav til marekting. I debatten deltog Pernille Stokholm Bøg, marketing- og kommunikationschef i PwC, og Peter Ankerstjerne, Head of Group Marketing i ISS - begge nomineret til Årets CMO 2015.

Læs også:

Teknologi giver kunderne magten

Image handler om teknologi